2022年4月12日 星期二

求其煮


疫情期間,

我差不多日日都煮足3餐,

真係越煮越求其;

好彩家人對食要求唔高,

我煮咩佢哋食咩,

我慳番唔少腦筋呀!

蠔油豆腐煮肉碎&魚片炒菜芯

榨菜蒸排骨&灼菜芯


節瓜粉絲煮蝦乾&魷魚蒸豬肉餅




咖哩薯仔甘筍炆雞翼&螺片燴生菜



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!






6 則留言 :

  1. 唉~ me 2 啦 !

    我成日都話, 日日煮, 齊天大勝有72 變都死囉!

    所以我而家做豬八怪算喇!( 因為我身形肥肥地嘛) 江郎才盡喇!

    雀后好野!繼續"煮戰" 鎮守廚房..... 同勉之!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我已經越煮越hea,就嚟缺財呀!

      刪除
  2. 咁都話求其? 咁健康既家常小菜, 有錢都買唔到, 見到都流口水呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家每餐都係兩個餸,唔想煮太多,費事留餸尾呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. 好彩家人對食要求唔高,我可以自由發揮,簡簡單單又一餐。

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!