2022年4月26日 星期二

日式麵包製作實習初班~第三堂

 

話時話,

我好耐冇post整麵包相喇!

呢堂係1月18日時學的,

之後就因為疫情突然間非常嚴峻,

所以就開始停課;

期間兩次想復課但最後都要廷期,

今日終於可以順利復課啦!

第三堂學搓日式麻糬紅豆包&芝士波波和綠茶麻茸包。

















     



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



4 則留言 :

  1. 久別的課堂啊 ! 吖! 雀后, 你好似好小整忌廉蛋糕果類嘅?還是, 在家整完食埋, 仲POST 乜鬼??!! 哈哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意上堂同同學仔一齊學整麵包或蛋糕,大家有傾有講,好開心架!

      刪除
  2. 上整食物堂特別開心,因為上完有得食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,我就係鐘意有得食有得玩。

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!