2022年4月23日 星期六

青紅蘿蔔粟米螺片排骨湯


今日又嚟煲朱家例湯啦!

青紅蘿蔔粟米螺片排骨湯,

配蜜棗、瑤柱和南北杏;

由於老公和我好鐘意食湯渣,

所以每次煲親湯,

我哋食湯渣都會食飽架!


材料: 青蘿蔔1個、有泥紅蘿蔔1個、粟米1條、排骨頭$75

螺片適量、蜜棗3粒、南北杏1湯匙

做法: 排骨出水後落少少鹽醃一陣;青、紅蘿蔔和粟米去皮切件;

燒熱12碗水,加入所有材料煲2小時,最後落鹽調味便成。






     



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!