2022年4月5日 星期二

黃豆醬節瓜支竹炆排骨


今日係菜檔買咗條長節瓜$8,

同普通節瓜有咩分別???

我個人覺得長節瓜清甜爽口D呀!


材料: 腩排$40、長節瓜1條、乾支竹(2條)、薑2片、蔥粒、紹酒

醃料: 豉油半湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 黃豆醬1湯匙、蠔油半湯匙、冰糖少許

做法: 腩排洗淨後用廚紙索乾水份,落醃料醃30分鐘;

節瓜去皮切件;支竹浸軟剪段;

燒熱鍋落少許油,落腩排和薑2片先爆香後贊紹酒少許,

加熱水2碗煮滾,轉小火慢慢炆煮30分鐘;

燒熱鍋落少少油,加節瓜、支竹、腩排(連汁)和調味,

炆多15分鐘左右後,落少許老抽調色和生粉水埋芡汁,

最後灑上蔥粒便成。

~如果炆腩排嘅汁唔夠的話,可以加熱水代替呀!

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!






4 則留言 :

  1. 我有時都會買呢隻節瓜,覺得甜啲。

    回覆刪除
  2. 條節瓜有無14 兩度呀? 好大條呀? $8 條好底買.

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!