2022年4月18日 星期一

大圍~下城門水塘~城門水塘主壩~梨木樹


襯復活節假期最後一天,

我和老公約埋姐姐姐夫4個人,

一齊去行山,

地點係近期熱門行山地點~下城門水塘。

由於姐姐姐夫住係大圍附近,

所以我哋約係寶福紀念館小巴站等。

(其實可以由大圍火車站經新強記雞粥方向行上去架!)










下城門水塘乾哂塘,

由於之前有人失足意外死亡,

所有沿途都有好多警察係度巡邏呀!


得到行山人士教路,

唔想行條長梯級上城門水塘主壩,

所以沿山路上去呀!

其實呢條路有D崎嶇,

路有D陡峭,

行得要好小心呀!











終於行到去城門水塘主壩喇!

九秒九影相後就搵地方休息下。










呢條就係由下城門水塘行上城門水塘主壩嘅樓梯,

平時好多人行架,

但今日樓梯口上鎖了。





我哋選擇行落去梨木樹,

沿途見到好多馬騮,

人望馬騮馬騮望人;

係梨木機食埋午餐後,

就搭車返屋企了。

















  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  


4 則留言 :

  1. 行完山, 食番個飯好爽呀 ! 仲覺得特別好味添 ! ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 行完山超攰,想快D返屋企瞓覺呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 呼吸新鮮空氣兼出身汗都唔錯架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!