2022年1月6日 星期四

土魷蒸肉餅


今日買咗一舊上肉,

問肉檔亞姐俾少少肥豬肉加落去一齊攪碎,

咁個蒸完個肉餅會滑D,

甘香D架!


材料: 梅頭豬肉碎1斤、土魷仔4隻

醃料: 豉油1.5湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許、水2湯匙

做法: 將土魷仔浸軟後,去魷魚中間硬衣後切粒;

將豬肉碎、魷魚粒和醃料放入大碗內攪勻

把土魷肉餅平舖在碟上,放入熱水鑊內用大火蒸12分鐘便成。

~今次蒸咗半份土魷蒸肉餅,仲有半份明天再蒸嚟食呀!




  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


4 則留言 :

  1. 我估下你圖片中的豬肉有幾多先?.......唔覺得唔夠半斤, 6.5-7 兩啦! 哈哈哈!

    但有樣野唔使估嘞! 那就是一定香口惹味, 咁足料又有土魷仔, 仲唔係有趙頭得來, 又好吃! ^_^ 好味好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 土魷蒸肉餅,真係超級好餸飯呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 土魷蒸肉餅、馬蹄蒸肉餅、梅菜蒸肉餅,呢幾款我都成日煮架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!