2022年1月12日 星期三

青紅蘿蔔粟米螺片豬腱湯


今日小魔怪開始WFH,

見佢平時冇機會係屋企飲湯食飯,

即刻煲番煲朱家例湯~青紅蘿蔔粟米螺片豬腱湯。

我好鐘意食青紅蘿蔔,

老公鐘意食粟米,

而小魔怪就鐘意食螺片和豬腱,

所以呢個湯,

我哋係會清哂D湯渣架!


材料: 青蘿蔔1個、紅蘿蔔1個、粟米1條、豬腱$60、

螺片8隻、蜜棗4粒、南北杏1湯匙

做法: 豬腱出水後落少少鹽醃一陣;青、紅蘿蔔和粟米去皮切件;

燒熱12碗水,加入所有材料煲2小時,最後落鹽調味便成。






     



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!