2022年1月24日 星期一

蒸水蛋

 

哈哈,

平時蒸水蛋,

我會用量杯去加量水,

但今次蒸水蛋,

全部都係靠自己平時蒸水蛋經驗而做的,

好彩都冇失手,

水蛋一樣滑過我塊面呀!



材料: 蛋3隻、蔥粒

做法: 3隻蛋加1倍半嘅水攪勻,

(即係如蛋液有150ml嘅話,水要加225ml,共375ml啦!)

將蛋液倒入大碗中,用匙羹拿走泡泡,

用個大碟蓋住蛋面或用保鮮紙蓋面,大火蒸15分鐘,

最後灑上蔥粒、贊滾油和淋上豉油便成。

~用個網隔一隔D蛋漿,蒸出嚟嘅水蛋會滑好多架!

     


 大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




4 則留言 :

  1. 雀后,

    你蛋同水的比例寫得好清楚, 好好! 你真係好慷慨好願意分享你的烹飪心得, 多謝! ^_^

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!