2022年1月19日 星期三

紅燒元蹄肉


今日見到肉檔有斬咗件嘅元蹄肉賣,

整紅燒肉就最啱喇!

揀咗件冇咩肥膏瘦肉多多嘅元蹄肉

雖然瘦肉部份有少少"鞋"口,

但老公話"鞋"有"鞋"好食喎!

而我就揀咗唯一有少少肥肉嘅豬皮食,

好滑好好食呀!



材料: 元蹄肉$60、薑8片、八角2粒、桂皮少許、紹酒

調味: 蠔油1湯匙、豉油1湯匙、老抽2湯匙、冰糖2大粒、熱水5碗

做法: 將元蹄肉洗淨後放入鍋內,加入水、薑4片和紹酒1湯匙,

水煮滾後出水8分鐘,取出元蹄肉洗淨後備用;

凍鍋落油將元蹄肉略煎兩面後,加薑4片、桂皮、八角和贊紹酒1湯匙,

落調味和熱水5碗煮滾後,轉小火炆煮1小時30分鐘,

熄火後唔好開蓋焗至飯前再炆多1小時或至汁濃便成。

~記得中途要反轉元蹄肉(幾次),等元蹄肉可以更加上色呀!

~我個人覺得炆元蹄肉係要肥肥哋先好食呀!

 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!