2022年1月27日 星期四

咸蛋蒸肉餅


咸蛋蒸肉餅呢個餸,

我由細食到大架!

今日見有隻咸蛋係屋企,

簡簡單單蒸碟肉餅嚟嘆下啦喂!



材料: 免治豬肉碎$20、咸蛋1隻

醃料: 豉油大半湯匙、鹽少許、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

做法: 免治豬肉碎放入大碗內,落醃料醃30分鐘;

把咸蛋白和黃分開後,將咸蛋黃放在豬肉餅上,

放入熱水鑊內蒸10分鐘,加入咸蛋白後蒸多5分鐘便成。


 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 







8 則留言 :

  1. 我覺得似咸蛋鮮奶蒸肉餅咁呀 !( 因為D 蛋白一大片,白雪雪咁)

    好食就得啦 ! 鮮乜鬼奶....哈哈哈!

    回覆刪除
  2. 想問好耐, 免治豬肉妳會唔會先用水洗下?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去肉檔買鮮肉做免治,佢哋會沖沖水先去絞碎D肉架,所以買返嚟唔會再沖水呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!