2022年1月13日 星期四

豆醬支竹炆腩排


之前我上網想book期打第三針疫苗,

點知起碼最少要排到2月中先有位,

聽朋友話仲有排隊起碼2~3個鐘先打到針呀!

攪到我心大心細,

唔知打唔打好呀!

今朝去食早餐時,

見到商場醫務所有人排隊攞籌打疫苗;

當我食完早餐後,

就走入去醫務所碰碰運氣,

睇下仲有冇籌,

就係咁我已經打咗第三針疫苗喇!

晚上炆咗碟豆醬支竹炆腩排和炒菜芯,

簡簡單單又一餐。




材料: 腩排$65、支竹(3條)、薑2片、紹酒少許

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 黃豆醬(麵豉醬)1湯匙、冰糖粒適量、豉油半湯匙、老抽少許

做法: 腩排洗淨後用廚紙索乾水份,落醃料醃30分鐘;支竹浸軟剪段;

燒熱鍋落少許油,落腩排和薑2片先爆香後贊紹油炒勻,

加調味和熱水1.5碗煮滾後,轉小火慢慢炆煮30分鐘,

加支竹繼續炆多15分鐘後,最後落生粉水埋芡汁便成。

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


6 則留言 :

  1. D 支竹一定好好味....吸收晒日月精華呀! 哈哈哈~

    回覆刪除
  2. 請教一下哪款支竹好, 買炸的還是打邊爐的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買冇炸過的乾支竹,用嚟炆唔易散開呀!

      刪除
  3. 你好, 最近係你BLOG參考煮咩餸, 唔洗諗到頭都爆, 我煮餸唔叻, 希望你POST多D簡單又好味既菜式~

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!