2022年1月5日 星期三

黑松露醬炒滑蛋


大魔怪超鐘意食黑松露醬炒滑蛋,

所以最近買咗樽黑松露醬返嚟,

95%係蘑菇,

5%係黑松露;

黑松露嘅味道有點似石油氣味,

哈哈,

我唔係咁頂得順囉!



 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





8 則留言 :

  1. 我都買過黑松露醬來炒蛋.....

    吃後感是-----> 唔....一定唔會再買! 用D 錢來買一斤豆苗食, 還有錢剩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔錯意食,不過大魔怪就勁鐘意食呀!

      刪除
  2. 我好鍾意松露個味㗎。試過好多帶松露味嘅嘢,例如松露橄欖油,松露味薯片,松露味芥醬。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡樂B松露味薯片我都有食過,味道我又接受到喎!

      刪除
  3. 我買過呀,但唔係咁啱口味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢碟餸剩係大魔怪食,我哋唔會掂呀!>.<

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!