2022年1月18日 星期二

黑椒金菇粉絲豬肉片煲


今晚我要返學,

下午整咗鍋黑椒金菇粉絲豬肉片,

留起部份俾老公做晚餐,

呢個餸有黑椒汁,

送飯一流呀!





材料: 梅頭肉片300g、洋蔥半個、粉絲適量、金針1包、蒜蓉、黑胡椒碎

醃料: 豉油1湯匙、糖1茶匙、麻油少許

調味: 黑椒汁1湯匙、清雞湯1小盒200g、糖1茶匙、老抽少許

做法: 梅頭肉片解凍後切半,用廚紙索乾水份,落醃料醃30分鐘;

洋蔥去皮切絲;金菇去蒂撕散備用;

燒熱油鑊落洋蔥、蒜蓉和豬肉片炒勻至半熟,

落調味煮滾或至肉熟後,加粉絲和金菇煮至汁濃,

最後灑上黑椒碎係面便成。

~呢包梅頭肉片係759亞信屋買,特價嘅話$100有4包呀!

~梅頭肉片比較薄身,好易熟,所以適合打邊爐和用嚟炒餸呀!

     


 大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!








2 則留言 :

  1. LEE 個餸 + 半碗飯, 飽了! 哈哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我唔敢食飯,食粉絲食金菇算喇!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!