2022年1月23日 星期日

蒜泥白肉


一連兩日廚房大掃除,

今朝我就拆咗個抽氣扇出嚟洗,

好彩我一年都洗幾次抽氣扇,

所以都唔算太污穢呀!

今日去街市入貨,

買咗條五花腩肉返嚟,

整我至愛嘅蒜泥白肉呀!

麻麻香香辣辣,

好正架!




材料: 有皮五花腩肉1條、薑3片、蒜頭3粒(剁碎)、紹酒1湯匙、辣椒仔1隻

調味: 豉油大半湯匙、鎮江醋半湯匙、糖1茶匙、

花椒油適量、麻油少許、滾油適量

做法: 將五花腩肉沖洗乾淨後,放入凍水內加鹽1茶匙、薑3片和紹酒1湯匙,

煮滾後轉中小火煮40分鐘熄火,不用開蓋焗15-20分鐘;

取出五花腩肉洗淨浸凍滾水10分鐘後切片;

將蒜蓉、辣椒仔粒和調味混合攪勻,放在切好的五花腩肉旁伴食。

~調味方便,可按個人口味自己調配呀!


 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!