2022年1月21日 星期五

自製素泡菜

 

大魔怪噚日食完塊韓國雜菜粟米煎餅(素)後,

佢話想食泡菜喎,

不過街外買嘅泡菜係落魚露醃製的,

要搵到啱哂大魔怪呢位素食人士食嘅泡菜,

我唯有嘗試自己整啦!









材料: 大旺菜半個、甘筍1條、蒜蓉1湯匙、炒香白芝麻

調味: 韓國辣椒醬3~4湯匙、糖3茶匙、鹽1茶匙、豉油1湯匙、麻油適量

做法: 將大旺菜切件,灑鹽2茶匙撈勻靜待1小時;甘筍去皮切絲;

用熟涼水沖洗旺菜後灑乾水份;

準備一個大盆,將大旺菜、甘筍絲、蒜蓉和調味撈勻後,

放入雪櫃雪隔夜;食時取出泡菜,灑少許炒香芝麻係面便成。

~每款韓國辣椒醬辣味、咸味都唔同,所以調味時記得要自行調配呀!

~我哋試食時只雪了1小時,大魔怪話味道都幾好,

有少少辣,泡菜脆脆的,拌飯一齊食都唔錯架!


  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 



4 則留言 :

  1. 我諗....算唔算微辣呢? 應該幾好味, 又有芝麻.

    回覆刪除
  2. 我都想講外面買的泡菜並非素食,自己整的好正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 街市嘅泡菜,大部份都唔啱素食者食架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!