2021年9月3日 星期五

XO醬西芹炒雞柳


我細細個時唔係咁鐘意食西芹架!

但唔知係咪自己老咗兼口味變咗呢,

依家對西芹又唔係咁抗拒喎;

而老公和小魔怪又鐘意食西芹,

所以間唔中我買西芹嚟做餸,

今餐就煮咗XO醬西芹炒雞柳喇!



材料: 雞髀肉1塊、西芹半棵、蒜蓉、紹酒少許、XO醬適量

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、薑汁、

麻油少許

調味: 蠔油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、水4湯匙

做法: 雞髀肉去皮後切絲,落醃料醃30分鐘;西芹刨去硬皮切片;

燒熱水放入西芹灼1分鐘後撈起;

燒熱油鑊落雞柳煎至兩面轉色後贊少許紹酒,

加入蒜蓉西芹炒數十下後,落埋調味和XO醬煮至汁濃後上碟,

最後加少許XO醬係西芹雞柳面做裝飾便成。


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


6 則留言 :

  1. 西芹好吖, 可以降血壓.

    回覆刪除
  2. 夏天自己種到菜所以唔洗買菜。平時我一星期買一棵西芹食架。老DAD鍾意用來滾湯。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!