2021年9月12日 星期日

蒜頭豆豉蒸黃立鯧


响百佳買咗2條急凍黃立鯧($29.9),

見唔係咁貴,

買嚟試下都好喎!

今次用蒜頭豆豉嚟蒸,

因為豉汁好送飯呀!


材料: 黃立鯧2條、豆豉1湯匙、蒜蓉、薑絲、辣椒仔2隻、蔥絲

做法: 將黃立鯧解凍後,去魚肚內臟和魚腮,用廚紙抹乾水份;

把黃立鯧放入碟內,舖上蒜蓉豆豉粒和薑絲,

放入熱水鑊內蒸12分鐘(視乎魚的大小而定);

取出黃立鯧後倒去碟內多餘的蒸魚水,舖上辣椒粒和蔥絲,

淋滾油係辣椒粒和蔥絲面,最後灑少許蒸魚豉油便成。


 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

4 則留言 :

  1. 我冇行超市,見到咁平一定買返兩條。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係好耐冇去超市,一星期去一次左右啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!