2021年9月23日 星期四

豉油皇煎蝦


小魔怪至愛食蝦,

噚日就買咗1磅半急凍蝦,

整咗一大碟豉油皇煎蝦,

食到佢Lam Lam脷呀!

小魔怪有個怪習慣,

佢會食埋D蝦殼,

我就唔得囉!


材料: 急凍蝦1.5磅、蒜蓉、薑蓉、乾蔥1個(切絲)、紹酒少許

調味: 豉油1湯匙、老抽半湯匙、鹽少許、糖1.5茶匙、麻油少許、水1湯匙

做法: 急凍蝦解凍後,去蝦眼、鬚和挑蝦腸,用廚紙索乾水份備用;

燒熱鑊落多少少油燒熱,落蝦煎至兩面轉色後,

入薑蓉、蒜蓉和乾蔥絲炒香後贊酒,落埋調味煮至汁濃便成。


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




2 則留言 :

  1. 我都不能吞食埋蝦殼..雖然煎到殼都香脆....頂多損埋手指算啦! 哈哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我用口咬蝦殼,所以次次都整損個咀唇呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!