2021年9月11日 星期六

雜錦鍋


每當我諗唔到煮咩餸時,

一個雜錦鍋就會出現係飯枱上架啦!

煮起一大鍋,

包羅萬有,

全部都係家人鐘意食嘅嘢,

又攪掂一餐啦喂!

紹菜、豬肉片、餃子、魚角、黑椒丸、粉絲


  


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


2 則留言 :

  1. 咁豐富, 食半碗飯夾D 餃子加D 菜, 飽了!

    雜錦鍋 幾好, 悉隨尊便, 喜歡食乜就食乜...哈哈哈!

    有時諗唔到煮乜, 我都興"一鑊熟" 架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一煲過,唔使煩呀!碟都洗少幾隻呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!