2021年9月17日 星期五

老火湯~鱆魚蓮藕馬蹄紅蘿蔔綠豆排骨湯

 

天氣咁鬼熱,

我都真係好耐冇煲老火湯呀!

襯小魔怪今日home office,

拿拿臨買材料煲啖湯飲下喇!

鱆魚蓮藕馬蹄紅蘿蔔綠豆排骨湯,

加埋陳皮和蜜棗,

食湯渣都食飽呀!



材料: 蓮藕2節、紅蘿蔔1個、馬蹄12粒、排骨頭$80、

鱆魚1隻、綠豆半碗、蜜棗3粒、陳果半個

做法: 排骨出水後落鹽醃2小時;陳皮浸軟去囊;馬蹄去皮;

蓮藕和甘筍去皮切件;鱆魚乾和蜜棗略清洗;

將12碗水和陳皮放入煲內煲滾後,加所以材料煲滾15分鐘後,

轉小火煲慢慢煲1小時45分鐘,最後加鹽調味便成。

~陳皮要凍水落,唔係會有苦味。


 




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




6 則留言 :

  1. 熱熱地, 唔想煮咁多東西, 食埋D湯渣 就最好.

    一D 都唔好嘥 ! GOOD ~

    回覆刪除
  2. 正湯,我都喜歡飲老火湯

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意飲老火湯架!精華所在呀!

      刪除
  3. 正啊,呢味湯我們全家之愛😋😍

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!