2021年6月28日 星期一

惹味胡椒蝦

 

今朝早襯仲係微微雨時,

我就已經落街買餸,

點知買買下餸,

天文台轉咗黑色暴雨,

太大雨唯有食埋早餐先返屋企啦!

但食完早餐後一樣咁大雨,

我返屋企只係過氣馬路就到有瓦遮頭嘅地方,

但我都成身濕哂呀!

買咗1.5磅急凍蝦,

整咗呢碟惹味胡椒蝦呀!



材料: 急凍蝦1.5磅、蒜蓉、薑蓉、乾惹蓉、生粉2湯匙、紹酒適量、蔥粒

調味: 豉油1湯匙、蠔油半湯匙、糖1.5茶匙、黑胡椒碎、白胡椒碎、水1湯匙

做法: 急凍蝦解凍後,去蝦眼、鬚和挑蝦腸;用廚紙索乾蝦水份;

將蝦沾上生粉,放入油鑊中半煎炸至蝦煎兩面轉色至8成熟;

加入薑蓉、蒜蓉和乾蔥蓉炒勻後贊紹酒,落埋調味快手炒勻,

讓蝦沾滿所有汁液,灑上蔥粒炒勻上碟,最後再灑少許黑胡椒碎便成。

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!