2021年6月2日 星期三

瑞士汁滷豬手


咁多種現成滷水汁料嚟講,

我都幾鐘意瑞士汁,

因為瑞士汁偏甜,

啱哂我口味呀!

今日就用瑞士汁嚟滷咗4磅豬手,

咁我就可以慢慢嘆啦喂!

今次買急凍豬手粒,

食落都唔差喎,

豬皮一樣QQ彈,

一口氣食咗3件豬手,

我已經充滿骨膠原喇!



材料: 急凍豬手粒4磅、薑6片、紹酒1湯匙

調味: 瑞士汁半支

做法: 豬手粒解凍後,放入鑊內加水、薑3片和紹酒1湯匙煮滾出水10分鐘,

倒出豬手粒清洗乾淨瀝乾水份;

將豬手粒、薑2片和瑞士汁半支加入鑊內(豬皮盡量向下,易上色),

落水啱啱蓋過豬手粒後用中大火煮滾後,

轉中小火慢慢滷45分鐘或至1小時熄火後,焗多15分鐘便成。

~呢鍋豬手,越滷得耐越入味呀!


  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




6 則留言 :

  1. 我已經充滿骨膠原喇!<---- 女士要多補充.

    回覆刪除
  2. 睇相就知你炆得靚啦。豬皮好彈牙咁喎。我哋班朋友尋日先講起你煮野食,佢哋無得食都讚你煮得好犀利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係支瑞士汁好用,滷咩都咁好食。

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!