2021年6月16日 星期三

黑椒豬扒


話說呢幾日朝早晨運時,

我嘅右腳腳面已經扯扯哋痛,

但唔算太嚴重;

點知噚晚上完堂返屋企時,

腳痛到爭D行唔到,

拖下拖下慢慢行終於返到屋企;

今朝起身腳都係痛,

拿拿臨去睇中醫骨科,

醫生話我可以行得多企得多,

最重要係超重,

影響到骨與骨之間組織發炎,

經過按摩、電療和貼上膏藥,

希望會快D好番啦!

今晚晚餐簡單煮咗黑椒豬扒,

豬扒係759亞信屋買的,

$100有4包,

豬扒薄薄哋唔使點拍鬆,

又食幾好食喎!






材料: 梅頭豬扒300g、三色椒各半個、洋蔥半個、蒜蓉、黑胡椒碎適量

醃料: 豉油大半湯匙、鹽1/4茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 黑椒汁1湯匙、老抽少許、糖1茶匙

做法: 梅頭豬扒解凍後切細塊,用刀背略拍豬扒兩面後落醃料醃15分鐘;

三色椒切片;洋蔥切片;燒熱鑊落油將豬扒煎至熟後放在鑊邊旁,

加蒜蓉和洋蔥快炒後,加入調味和水半碗煮至汁濃後,

落埋三色椒炒勻後,加生粉水埋芡汁,上碟後灑上少許黑胡椒碎便成。




 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


7 則留言 :

  1. 腳痛真係好困擾人,正所謂簡直吋步難行, 明白的! 希望你早日痊癒.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 可能我唔太嚴重,所以唔使針灸呀!

      刪除
  3. 乜你買得咁平呀?我買108蚊呀,好彩幫自己買咋,否則畀人話我打斧頭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我樓下果間759賣緊$100有4包呀!

      刪除
  4. 請問用邊隻牌子黑椒汁?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!