2021年6月17日 星期四

歐式天然酵母麵包製作精選實習初班~第三、四堂


第三堂學搓雜莓玫瑰蜂蜜包&土耳其蜂蜜包,

亞sir加咗條腸仔俾我哋整土耳其蜂蜜包,

好正架!















第四堂學搓波爾多田園麵包&巴馬臣合桃全麥包,

巴馬臣合桃全麥包加咗高溶點芝士粒,

波爾多田園麵包就加咗洋蔥煙肉,

兩個包都好好食呀!













  


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


4 則留言 :

  1. 雀后,

    有一個做左雜莓玫瑰撻嗎? (由上數落第5 張相)...好似有材料多,所以做左個牛油皮玫瑰撻啊!

    不知我有否猜中呢?哈哈哈~

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!