2021年6月22日 星期二

沙爹排骨炆薯仔


雪櫃D凍肉清得七七八八,

剩番呢條豬仔骨,

都唔知點整,

求求其其攞2隻薯仔炆咗佢,

洋蔥都唔記得落,

落咗應該會更惹味呀!


材料: 豬仔骨2磅、薯仔2個、蒜蓉

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 李X記沙爹醬1.5湯匙、老抽少許

做法: 豬仔骨解凍後切件,落醃料醃2小時;薯仔去皮切件;

燒熱油鑊落豬仔骨略煎兩面後放鑊邊,加蒜蓉和沙爹醬炒香,

落2碗水煮滾後,轉小火炆煮30分鐘,加薯仔炆多15分鐘或至汁濃便成。

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 






6 則留言 :

  1. 李X記沙爹醬我覺得偏鹹..我覺得 Jimmy's (綠色招紙) 果隻好似好味D..

    anyway, 你此味餸好送飯又惹味! Good~

    回覆刪除
    回覆
    1. Jimmy沙爹真係好鬼正,我平時都係用佢,但呢樽李X記沙爹都唔錯,
      味兒係濃少少,所以調味方面可以減少少呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!