2021年6月12日 星期六

揚州炒飯


食剩咗D自製叉燒,

留番嚟炒飯就最啱喇!

加埋蝦仁一齊炒,

一大鍋揚州炒飯出爐喇!

今次用咗一杯半米煮成飯後即炒(冇用冷飯),

我和老公竟然全部食得哂,

哈哈,

我哋正飯桶嚟架!



材料: 1杯半米(煮熟成飯)、急凍蝦仁180g、叉燒適量、雞蛋2隻、蔥粒

醃料: 鹽半茶匙、胡椒粉少許、麻油少許

做法: 急凍蝦仁解凍後用廚紙索乾水份,落醃料醃15分鐘;

叉燒切粒;燒熱油鑊落蝦仁,煎至蝦仁轉色或熟後上碟;

原鑊落少許油倒入蛋液快手炒散,落飯炒勻後,

盡量將冷飯炒至鬆散後,加鹽和適量豉油調味後,

最後落埋蝦仁、叉燒粒快炒後,最後灑上蔥粒快手炒勻便成。



  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

雀后(添飯)Facebook Fan Page



6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!