2021年5月29日 星期六

蒜蓉蜜糖炒紅腸


平時炒完紅腸,

我好多時都係落少少蒸魚豉油調味,

但今次就試下落咗蒜蓉和蜜糖去炒紅腸,

食落有濃郁蒜味及甜香味,

大鑊,

食慾大增添!



材料: 紅腸1條、蒜蓉、蜜糖適量

做法: 紅腸解凍後切件;燒熱鑊落油,加入紅腸略煎兩面後,

落蒜蓉炒出蒜味後熄火,最後落適量蜜糖炒勻紅腸便成。

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

6 則留言 :

  1. 好似BBQ咁用蜜糖燒,睇來幾吸引。

    回覆刪除
    回覆
    1. 加埋蒜蓉和蜜糖,真係有D似BBQ風味架!

      刪除
  2. LEE 味一定要試下, 最緊要係快靚正.

    快D 煮完, 快D 煮完, 快D 離開廚房...

    好熱呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,依家熱到真係唔想留係廚房度煮餸呀!

      刪除
    2. 雀后,

      剛剛學你煮此味, 簡單快捷又好味, 先生話似BBQ 腸.

      我星期日都煮飯架! 一星期七日年中無休. 多得你介紹此類快靚正啊!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!