2021年5月16日 星期日

母親大人生日快樂


5月尾先係母親大人正日生日,

不過襯大家都得閒冇事做,

所以預早少少同母親大人一齊慶祝呀!

今次訂咗海港飲食集團嘅~歡樂賀壽彌月百日宴套餐!

我哋每開一盆菜都嘩聲四起,

超有驚喜,

份量超足又有睇頭,

我哋13人食都唔哂呀!

呢個圍餐有生果,

妹妹改要棗蓉糕(唔使加錢),

仲包橙汁、啤酒和汽水,

$4380,

超值啦!

生日蛋糕係四個孫仔孫女夾錢買的,

大小魔怪另外每人俾咗$500婆婆買嘢食,

婆婆笑到見牙唔見眼呀!

















(呢碟羅漢素麵係我整架)


  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




8 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!