2021年5月24日 星期一

魷魚馬蹄蒸豬肉餅


依家天氣咁熱,

所以我都要提早少少出外做運動,

做完運動就順便去買餸,

咁我就可以唔使再落多一次街喇!

雖然早咗出門咋,

但條街一樣咁熱,

每次返到屋企我全身都濕透架!




材料: 梅頭豬肉碎半斤(半肥瘦)、魷魚仔3隻、馬蹄4粒

醃料: 豉油1.5湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

做法: 魷魚乾浸軟後切碎;馬蹄去皮切碎;

將豬肉碎、魷魚碎、馬蹄碎和醃料放入大碗內攪勻,放雪櫃雪1小時;

取出豬肉餅放室溫30分鐘後,將肉餅舖平在碟上,

放入熱水鑊內用大火蒸10~12分鐘便成。




  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


4 則留言 :

  1. 這個家庭餸真係好吸精架,今日見到流哂口水,我已經有十幾廿年無食過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次返香港,一定要買魷魚仔返到,咁妳就有隨時都得食啦!

      刪除
  2. 諗起放落電飯煲隨飯一起煮熟...嘩~ 揭蓋那刻伴隨着飯香.

    嘩! 搒埋汁, 真係蒸肉餅食到2 碗飯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,以前我哋用樂聲牌電飯煲蒸餸架,不過依家用智能電飯煲就少咗喇!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!