2021年5月28日 星期五

薯仔炆雞翼


朱家家常菜又出爐啦!

薯仔炆雞翼,

有時唔知食咩餸時,

我就會煮呢味餸架啦!

簡簡單單又好送飯,

唔錯架!



材料: 雞全翼5隻、薯仔2個、薑3片、蔥粒

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 蠔油1湯匙、老抽適量、糖1茶匙、1.5碗水

做法: 將雞全翼解凍後切件,落醃料醃1小時;薯仔去皮切大件;

燒熱油鑊落薑和雞翼略煎兩面,加入薯仔炒勻後,落調味炆約15分鐘,

後灑上蔥粒便成。



 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





4 則留言 :

  1. 雀后,

    請問果D 薑你是用來起鑊嗎? 因為我見你材料有寫---薑3片

    但烹調過程中, 又唔見你寫點用D 薑...

    我這樣問..因為我知有人鐘意落薑起鑊

    我自己就唔會..除左炒菜芯/芥蘭我會用薑,其餘好小用..

    加上, 而家D 薑都幾貴

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳提醒我,已補寫返上去喇!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!