2021年5月19日 星期三

雜菌炆伊麵


今日佛誕假期,

為應節所以我哋今日午餐食素呀!

雜菌炆伊麵、油炸鬼牛脷酥加白粥,

簡簡單單又一餐,

我唔客氣喇!






材料: 伊麵4個(細size)、鮮冬菇、秀珍菇和雞髀菇$15、菜芯8條、紹酒少許

調味: 素食蠔油1.5湯匙、生抽1湯匙、老抽1湯匙、香菇粉1茶匙、


麻油少許、水1碗半

做法: 燒熱水落伊麵拖水至軟身後沖水備用;

雜菌用濕毛布抹表面後切片;燒熱水加少許油灼熟菜芯備用;


燒熱油鑊落雜菌炒至軟身後贊紹酒少許,加入調味煮滾後,

落伊麵炆至乾身後盛起上碟,最後將灼熟菜芯放旁邊便成。



 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!