2021年5月26日 星期三

豆醬肉豆炆豬肉片

 

今日我又係佳寶買咗2樽黃豆醬,

$20有2樽,

真係好抵用!

用嚟醃排骨、炆牛腩、煮豆角都好好食架!




材料: 肉豆1扎、梅頭瘦肉$35、蒜蓉、紹酒少許

醃料: 豉油半湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 黃豆醬1湯匙、糖1茶匙、老抽少許(調色)

做法: 梅頭瘦肉切片,落醃料醃30分鐘;豆色去頭尾切段;

燒熱鑊落油,加梅頭瘦肉略煎至8~9成熟後盛起;

原鑊落少許油,加入肉豆和蒜蓉快炒後贊紹酒少許,

落調味炒勻後加1碗水左右炆至豆熟後,加埋豬肉片煮多一陣,

最後落少許生粉水埋芡汁便成。


 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





6 則留言 :

  1. 雀后,

    我想講, 你個人真係好有心. 因為稍有煮開飯的人,縱使是從未煮過果味餸,跟本就絕少在乎醬料用量.跟人學, 大概聽人講醃料用乜,調味用乜...跟住就自由發揮囉!

    你很好! 你很詳細紀錄份量及步驟(量份量是非常費時), 令初入廚人士也容易掌握到.

    多謝你的默默付出! 多謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為之前好多朋友仔都會問有關落幾多調味料嘅份量,所以我就按我自己口味寫出嚟,
      但每個人口味都有唔同,真係要落手落腳煮時,調味料份量就要自行調配喇!

      刪除
  2. 我介紹左阿E食呢個豆醬,又成左佢至愛呀!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!