2021年4月30日 星期五

荷蘭豆炒臘味

 

母親大人除咗攞咗幾包花雕雞麵外,

仲將幾條臘腸和膶腸俾埋我添!

我見雪櫃有半條臘肉,

一於用嚟炒荷蘭豆啦!



材料: 荷蘭豆半斤、膶腸、臘腸、臘肉、雲耳適量、蒜蓉、薑片、紹酒

調味: 鹽半茶匙、糖1茶匙、豉油少許

做法: 荷蘭豆去頭尾和根;雲耳浸軟剪硬蒂;

臘味沖沖水後,放入熱鑊蒸10分鐘,取出待涼切片;

燒熱水加少許糖,落荷蘭豆和雲耳灼至荷蘭豆轉色後撈起過冷河;
 
燒熱鑊落幾滴油炒香臘味後,落荷蘭豆、雲耳、蒜蓉和薑片炒勻,

沿鑊邊贊少許紹酒,加鹽和糖調味後,炒多數十下後,

沿鑊邊少許豉油增香便成。
 


 
  
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!