2021年4月25日 星期日

拜山

 

噚日我哋黃氏一家去拜祭父親大人,

之後就去咗妹妹家聚會,

妹妹家工人姐姐整咗好味道朱古力蛋糕做茶點,

我哋緊係要打番幾圈消遣消遣啦!

我打咗四圈贏咗少少買餸錢,

爽啦喂!

晚餐就姐姐請大家食大餐,

叫咗圍酒席請大家食,

不過味道就麻麻啦!

差不多成$3000,

好失望囉!

























 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



4 則留言 :

  1. 睇樣又唔差,原來味道唔得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為上年母親大人生日時食過一次,覺得好好食,
      今年再訂就感覺好失望呀!

      刪除
  2. 係囉,睇相唔差,可能係外賣,你哋覺得差少少啫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 食物冇驚喜,味道一般,同舊年母親大人生日訂果圍分別好大呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!