2021年4月2日 星期五

南乳蓮藕花生炆豬手豬腳


今日復活節假期第一日,

我買咗豬手豬腳嚟炆蓮藕花生配木耳支竹;

肉檔亞姐仲搭咗幾塊豬皮俾我添!

放埋落煲豬手度一齊炆,

老公話豬皮好腍好好食,

佢真係識貨喇!








材料: 豬手1隻、豬腳1隻、蓮藕1節、花生$5、木耳1朵、乾支竹3條、

6片、紹酒適量

醬料: 南乳1磚($6)、1湯匙水(又或半湯匙紹酒)

調味: 老抽1湯匙、冰糖1大粒、鹽適量

做法: 豬手豬腳(連豬皮)放入鍋內加水、薑3片和紹酒大半湯匙,

煮滾出水10分鐘後,倒出豬手沖洗乾淨並隔去水份備用;

蓮藕去皮切件;木耳浸軟切件;花生浸30分鐘;支竹浸軟剪段;

落少許油爆香3薑片和醬料,加豬手豬腳快炒數十下後,

沿鑊邊贊少許紹酒(約1湯匙),加花生、蓮藕、調味和4碗熱水,

落水最好蓋過豬手面炆45分鐘(中大火滾後轉小火),

再加入木耳和支竹炆多15分鐘,熄火後唔好開蓋焗下佢,

食飯前再翻熱便成。

~期間如發覺冇水嘅話,可以加入熱水繼續炆架!

~想食腍身豬手,可以再炆多少少時間架!


  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!







沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!