2021年4月5日 星期一

日式薯仔大蝦沙律


香港呢排天氣開始熱,

係時間又要整番D涼拌嘢食食下囉!

見今日仲係公眾假期,

大小魔怪都係屋企,

所以整咗一大盆日式薯仔大蝦沙律;

我預咗一盒冇落大蝦嘅沙律俾大魔怪,

咁就一家大細都有得食啦!




材料: 薯仔5個、急凍大蝦12隻、小青瓜3條、罐頭粟米粒1罐、

甘筍1條、雞蛋4隻

調味: 鹽少許、黑胡椒碎、BB蛋黃醬適量、煉奶適量

做法: 雞蛋、薯仔和甘筍放入鍋內加水煮滾;甘筍煮5分鐘後撈起去皮切粒;

雞蛋烚10分鐘後撈起浸水去殼;青瓜切粒;

罐頭粟米粒隔水後,放入碟內蒸5分鐘;急凍大蝦解凍後蒸熟切粒;

薯仔烚30分鐘後撈起去皮(烚嘅時間要視乎薯仔大小而定);

將薯仔、雞蛋略壓碎,襯熱落鹽和黑胡椒碎調味,

加埋粟米粒、青瓜粒、甘筍粒和BB蛋黃醬、煉奶撈勻,

將蝦粒舖係沙律面,放入雪櫃雪2小時便成。

~材料方面,可按個人口味加火腿粒、洋蔥絲、煙肉等等都可以呀!

~薯仔唔需要壓成薯蓉,食時有薯仔粒粒,有咬口,口感更佳啊!

~有人問BB蛋黃醬和BB沙律醬味道有咩唔同,

我個人覺得BB蛋黃醬味道會酸少少,BB沙律醬味道就偏甜呀!



  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



6 則留言 :

  1. 回覆
    1. 哈哈,我呢排熱到食飯和瞓覺都要開冷氣呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 日本丘比蛋黃醬,有個BB頭像果隻呀!

      刪除
  3. 我喜歡用蘋果代替青瓜。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!