2020年1月1日 星期三

2019聖誕北京之旅~第四、五天(完結編)


2019年12月26日(星期四)

雖然今朝起身外面係-6度,

响室內一D都唔覺凍,

但又唔覺酒店佢有開暖氣咁焗喎!

真奇怪!





戶外有咁靚雪景,

點可以放過呢!

影完相,

我哋出發去天壇。
























係天壇留咗一陣,

又要去參觀同仁堂喇!

呢間同仁堂旁邊就係王府井大街,

依家冇哂路邊小食攤,

變哂大商場囉!

  











 午餐又係食北京菜,

簡單小炒,

可惜部份餸菜有辣味,

小朋友和老人家唔啱食囉!












食完飯去品茶,

妹夫買咗唔少靚茶葉,

下次要去佢屋企飲靚茶先得囉!




飲完茶又要趕下場~睇雜技!

拿,

係咁陰暗嘅環境,

最適合就係瞓覺啦!

如果唔係祈祈成日叫我醒呢,

我諗我真係會瞓得著囉!






睇完雜技,

又嚟食晚餐啦!

吓,

又食???

我仲好飽喎!









車遊長安街後,

又夠鐘返酒店啦!




2019年12月27日(星期五)

今日係北京之旅最後一日,

酒店餐廳換咗呢個朱古力裝飾,

我鐘意呀!



 (結咗冰嘅冰河)

今日行程係~腳底按摩,

順便緊係推銷佢哋嘅健全產品啦!





午餐食片皮鴨,

與我們同行的一家四口團友會繼續留北京再玩多幾日,

我哋就繼續去下一個行程~參觀玉石店。















拿,

玉石店呢家嘢呢,

真係唔啱我,

睇下就算囉!

時間過得真係快,

又係時候講拜拜喇!

由於要3小時前要去機場,

所以我哋3點幾就到機場啦!

chech-in後,

我哋係機場行下街和食少少嘢先上機,

本來諗住買隻全聚德烤鴨返香港,

好彩店員提醒烤鴨唔可以入香港境,

所以冇得帶囉!



















 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

4 則留言 :

  1. 機場有點心食,唔錯。 總結: 呢個團餐唔錯,景點好順,買野當然少不了,但可以理解,個個團都係咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,對我哋嚟講呢個團真係超值,團費加機場稅和保險,加埋$3000都唔使,就可以玩5日,仲要係聖誕呢個檔期,抵到呢!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!