2020年1月31日 星期五

飯盒(10)


家裡口罩存貨量唔多,

大約有120個左右啦!

為咗慳D用口罩,

呢排我通常會買多幾日餸,

菜唔擺得耐咪買瓜囉!

好在大魔怪可以留係屋企homeoffice,

而平日我會準備3個口罩俾小魔怪返工用的,

下星期我會勤D整飯盒俾小魔怪帶返工,

咁佢中午就唔使出街食飯,

可以再慳多1個口罩喇!

希望口罩快D返貨,

唔使我哋咁緊張去撲買口罩啦!

滷水拼盆
栗子冬菇炆排骨
節瓜炆排骨
咖哩雞
香菇炆排骨

  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




8 則留言 :

  1. 聽說口罩消毒完可以重用!

    回覆刪除
  2. 我屋企得番幾個口罩,剛有好心人士俾左廿個我地。

    回覆刪除
  3. 如果唔係去人多地方都唔怕,留比仔用先。 希望過完年,回復正常,很快有貨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁諗,亞仔出去返工要搭巴士,佢高危過我呀!所以口罩大部份都應該係佢用呀!

      刪除
  4. D飯盒好正喎!估唔到口罩都要慳住用,我等緊等有大量供應時才買,依家少D出街。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我依家隔兩日先出街買一次餸,減少用口罩呀!@@"

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!