2020年1月10日 星期五

香港哥爾夫球公開賽&屏山九缽盆菜


今日老公和我去睇香港哥爾夫球公開賽,

老公連續第四年參觀呢個賽事,

而我就係第一次參觀呀!








 呢個賽事舉辦連續4日,

星期四五門票免費的,

星期六日就要收費啦!

所有門票需要網上預先申請架!

由於今日免費入場,

所以大人帶埋小朋友嚟參加,

小朋友唔怕悶,

有好多遊樂設施啱佢哋玩架!

老公太鐘意睇哥爾夫球,

所以認得呢位選手係舊年英國哥爾夫球賽公開冠軍~Shane Lowry。

 








我哋睇到中午時份,

就去canteen食嘢,

呢餐食咗$180,

雖然貴咗少少,

但味道都唔錯喎!

係裡面玩咗D小遊戲,

和做咗2份問題,

得到少少禮品呀!


晚上老公和我約咗義工們一齊食飯,

去咗屏山盆菜食~九缽盆菜宴,

6年前我嚟過呢度食盆菜,

已經忘記佢嘅味道了,

藉著呢次機會可以再回味了。












 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


4 則留言 :

  1. 回覆
    1. 我覺得好食架,不過訂返去我覺得唔夠係現場食有風味呀!

      刪除
  2. 呢間盤菜我食過兩次,味道普通啦,唔差嘅。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!