2020年1月15日 星期三

沙薑雞腳


去街市見到D雞腳咁鬼靚,

即刻買2磅返屋企,

嚟整沙薑雞腳,

用有柄雞腳或短腳的都可以整到架!








材料: 短雞腳2磅、薑5片、紹酒1湯匙、香葉4片、八角2個、

沙薑粒1湯匙、6片薑

沙薑汁: 沙薑粉$3、鹽1茶匙、熟油3湯匙、麻油少許

做法: 凍水放入雞腳、3薑片和紹酒,水煮滾後將雞腳出水4~5分鐘,

撈起雞腳沖水和剪甲備用;

燒熱水加入沙薑粒1湯匙、香葉、八角、薑3片和2湯匙鹽

水滾後先煲15分鐘等沙薑料出味,放入雞腳煮滾後,

開最小火慢慢浸熟雞腳(不需要加蓋子),煮1小時後熄火,

繼續浸多15~20分鐘,撈起雞腳,加入部份沙薑汁撈勻,

其餘的沙薑汁用小碟裝起,進食時點嚟食呀!

~煲沙薑料時,鹽會落得比較多,咸咸哋D雞腳先好食架!

~至於整沙薑汁呢,我落嘅係粗鹽,所以大家可以自己選擇落鹽嘅份量啦!

~揀雞腳時,最好揀表面白白的啊!咁整出嚟就會靚仔少少喇!


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!







4 則留言 :

  1. 我呢排都想整雞腳喎。呢個都好食,可惜我無沙薑粒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔用沙薑粒整都得,就咁用鹽水烚,再撈沙薑汁就得呀!

      刪除
  2. 我這裡好似無沙薑,但係有沙薑粉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔用沙薑粒整都得,就咁用鹽水烚,再撈沙薑汁就得呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!