2020年1月14日 星期二

飲飲食食在惠州


噚日星期一,

我、老公、姑奶、姑奶大仔亞禧和新抱淇淇,

5個人齊齊返惠州玩2日,

係深圳港島口岸大酒樓飲茶後,

搭大巴返惠州。








我哋冇即刻返去屋企,

我哋去咗新屋睇下裝修進展如何,

咁情況都係要過年後先會完成到喇!

返到屋企,

打咗陣麻雀就去食晚飯,

都係我屋企附近果間杰記,

原來佢哋開埋昨日就要返家鄉過年,

好彩仲有得食呀!






今朝早餐又係去市場食嘢,

埋單47蚊人仔,

抵到呢!

嚟到市場,

買咗下面一大埋嘢呀!








食完早餐,

執埋行李,

坐車到惠州西湖參觀,

話時話,

我返嚟惠州咁多次,

呢次係第一次遊西湖咋!






















食埋個午餐,

我哋去附近步行街買手信呀!















海底椰20蚊人仔、花菇55蚊人仔、龍眼乾10人仔、魷魚絲40蚊人仔

  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!






7 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!