2020年1月23日 星期四

西貢半日遊


今日送蘿蔔糕俾母親大人,

適逢妹妹、妹夫和祈祈都開始放年假,

於是相約一齊去西貢閒遊,

呼吸新鮮空氣!

今日天氣都唔錯,

仲好鬼曬添呀!





去到洪記飲茶,

呢餐食咗$436,

平平哋都唔錯喎!

多謝妹夫請我哋飲茶啊!














食飽就周圍行下,

妹妹和我都買到新衫過年添架!










行到攰攰哋,

我請大家食甜品。









之後去咗行西貢超迷你花市,

本來妹妹妹夫想去花墟買花,

點知又俾佢哋買到花喎,

我都唔執輸,

本來$238嘅小蘭花盆景,

俾我講到二佰蚊成交,

全程由西貢捧返天水圍,

好似BB咁照顧,

真係好攰架!





母親大人見到有海味賣,

緊係唔會執輸啦!

佢仲送咗條咸魚俾我老公加餸添呀!




 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



4 則留言 :

  1. 哈哈,我反而去咗花墟買花

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年花墟D花應該會平過前幾年啦!

      刪除
  2. 依家無哂自由人,行得好舒服,食野都唔使比咁貴,又有海景睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家直情連香港人都唔願出街啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!