2020年1月30日 星期四

香菇肉骨茶


依排病菌多多,

聽講馬來西亞嘅肉骨茶有中藥成份,

有助提高免疫力架!

咁唔好遲喇,

拿拿臨煲番煲嚟嘆下先得!





材料: 唐排$90、香菇10隻、蒜頭1個、馬來西亞肉骨茶包1包

調味: 生抽1湯匙、蠔油1湯匙、鹽少許

做法: 將唐排放入鍋內加水煮滾後撈起,沖水備用;冬菇浸軟去蒂;

燒熱10碗水,加入排骨、冬菇、蒜頭和馬來西亞肉骨茶包,

先煲滾5分鐘,轉小火煲1小時加埋調味便成。



  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





4 則留言 :

  1. 你引我! 我呢幾日都想煮肉骨茶喇,係未買到排骨。 係咪要落冬菇好食D?

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港排骨好貴,我買咗差不多成舊水都好似唔夠,所以咪落咗D冬菇囉!我覺得味道會香好多架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!