2023年12月6日 星期三

養生壺~石斛麥冬玉竹湯


呢個星期煲咗兩次呢個湯,

有呢款湯包真係好方便,

每個湯包都係3.99人民幣,

雖然份量少少,

但用個養生壺嚟煲就啱啱好喇!

加咗廿蚊瘦肉和半個紅蘿蔔一齊煲,

煲75分鐘後加鹽調味,

咁就有得飲架啦!




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

4 則留言 :

  1. 雀后, 早晨
    請問你的湯係咪淘寶買, 因找不到你的品牌.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個湯包係美團優選買的,今日落單,明天送到我惠州的家裡,唔知會唔會送到香港呀!所以我每次返惠州前一日就落定單,等我第二日返到惠州就去屋苑附近便利店攞呀!

      刪除
  2. 因為我最近都買左個養生壺, 超好用

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!