2023年12月20日 星期三

帶母親大人返惠州


噚日星期二,

我和老公兩個人,

帶母親大人返惠州;

我哋一早提醒佢要著厚少少衫和褲,

因為返大陸地區會比較凍呀!

我哋經蓮塘口岸坐永東巴士去惠州康帝酒店落車;

一落車就感受到惠州氣溫比香港低多幾度,

惠州康帝酒店鄰近惠州西湖,

我哋同母親大人到附近食完客家菜,

就行過去西湖和西湖步行街行下。







平時母親大人食嘢都幾奄尖,

老人家嘛,

冇牙食咩都好有要求架!

不過今餐佢食得好開心,

因為佢話D雞和豆腐好滑仲夠哂味,

炒薯粉和炒菜又唔油,

啱哂佢口味呀!

之後食飽飽人又暖咗,

我哋就帶佢去西湖外圍行下影相,

兼去西湖步行街買手信呀!













買咗呢樽鮮榨蔗汁5蚊人仔,

好清甜,

好好飲。








我買咗一大堆煲湯藥材,

雪梨乾、淮山、黨參、北芪、蜜冬和

夾埋都係100蚊人仔,

梅菜25人仔,

分咗2棵俾母親大人,

蝦米仔35人仔。

我仲有係美團優選訂咗家居用品和食品,

夾埋80蚊人仔咋!





我哋買咗新卡拉OK,

母親大人大展歌喉,

唱得開心呀!

晚餐就帶母親大人食湘菜,

我哋揀咗唔辣嘅菜,

隻脆皮鴨好食,

絲瓜和小酥肉,

完成啱哂母親大人,

冇牙都食得到呀!













今朝瞓醒惠州得8度,

我哋10左右就出咗去飲茶,

會員11點前埋單有8折,

呢餐食咗140.28人仔,

好抵食。

我哋食飽就call車返蓮塘口岸喇!














    
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
雀后(添飯)Facebook Fan Page








4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!