2023年12月30日 星期六

惠州2日1夜自由行


噚日12月29日,

我、老公和大魔怪,

連同大魔怪女朋友仔1家(母親連妹妹),

一行6人返惠州飲飲食食,

我和老公係地頭蟲,

緊係要帶佢哋去惠州西湖行下啦!

6人包車350人仔,

由蓮塘口岸出發至惠州西湖步行街落車。

上到去11點半左右,

先去西湖行下影下相先。





































午餐方面,

大魔怪女朋友仔鐘意食涼拌鳳爪,

買咗幾種口味去嚐試呀!

酸辣、檸檬和蒜蓉味,

3種都好好食。

我哋帶大家去食客家菜,

地道美食329人仔埋單,

全部清哂!

食飽飽就去隔離步行街行下,

咁啱臨時開咗個府城美食文化節,

好多舖頭可以掃街呀!





















我哋係咁食食食,

真係好滿足呀!

買埋手信後就搭車返屋企附近酒店,

酒店係我家附近叫漢庭酒店(水口),

一房一廳,

約$300多少少,

住後感,

房間乾淨,

隔音又好,

只係房間wifi好慢囉!







大魔怪女朋友仔家人放低行李後,

就上我哋屋企,

一大班人係屋企唱K真係好開心,

响美團叫咗生果外賣,

唔使落街都有生果食喇!

有人唱K,

有人打麻雀,

個個都有嘢做呀!

晚上7點半左右,

我哋就去食晚餐~東北菜,

呢餐食咗420人仔,

份量超足,

好滿足!

埋單送支酒添呀!




















今日12月30日,

一早落街接大魔怪女朋友仔家人去食少少早餐,

之後就上屋企等埋大魔怪佢哋起身後,

買咗地道早餐俾佢兩個食,

簡簡單單hea到11點幾就去食午餐,

call車車佢哋去行大商場!

午餐食潮州菜。


















美團團購46選9款點心136人仔,

蠔烙和鹵水拼盤,

加埋都係255人仔,

抵食到呢;

之後去咗行超市,

簡直係滿載而歸呀!

要坐低休息休息,

等司機嚟接我哋返蓮塘口岸呀!

車費350人仔。














 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!