2023年12月18日 星期一

與母親大人提早過冬至


噚日,

我哋中午去咗拜祭父親大人後,

妹妹訂咗同一間酒樓飲茶和晚餐,

酒樓下午2點半過後,

俾咗間房我哋打麻雀,

後生嘅就各自活動,

晚上7點準時齊齊與母親大人提早過冬至,

酒樓晚上全廳滿座,

頭幾款餸菜都好急趕送上嚟,

直至隻燒雞就等咗超過15分鐘後先上枱,

原本的頭抽銀芽炒麵,

酒樓轉咗炆伊麵,

海鮮飯就有少少生米,

反映後再上多碟伊麵,

呢餐全包宴食咗$4988。
















    
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
雀后(添飯)Facebook Fan Page


2 則留言 :

  1. 平均500/人, 冇辦法, 香港真係百物騰貴呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家香港消費唔平,所以咁多人寧願返大陸飲飲食食都唔留港消費呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!