2023年12月22日 星期五

冬至快樂


今日冬至,

天氣非常寒冷,

天水圍得8度,

但體感就更凍喇!

今日早上同老公要返大陸辦事,

所以我哋一早就出咗門喇!

寒風凜凜,

大家都著到成隻糭咁,

保暖最重要;

我哋下午經過蓮塘口岸返香港,

老公見到餐廳有豬腳薑賣56蚊(人仔),

裡面有4舊豬腳、4隻蛋和好多薑,

明火加熱就食得,

味道又唔差,

都幾抵食喎!

仲有燒肉55蚊斤(人仔),

呢盒買咗68蚊(人仔),

脆皮又唔肥,

正呀!

可惜大小魔怪今晚兩個都唔返嚟食飯,

唔緊要啦!

等我和老公慢慢嘆先得。



 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!