2023年12月15日 星期五

雜記


今朝早餐食豬扒沙律,

見到中間果粒紅色嘢,

哈哈,

我對呢粒嘢真係冇咩興趣,

所以一早就挑走咗佢囉!

買完餸返屋企見到屋苑有聖誕裝飾,

早晚都有影咗,

又幾靚喎!

晚餐食得簡單,

菜芯肉片蝦子麵。





  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



4 則留言 :

  1. 哈哈哈~ 果粒紅色嘢, 我好鐘意食, 仲要一開始就先食. 如果我剛好坐你隔離就好了, 雀后 ! 玩玩笑, 好耐無留言, 跟你互動下, 哈哈.

    回覆刪除
  2. 個粒紅色嘢好似食藥水嘅味。。。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!