2023年12月4日 星期一

咸魚雞粒炒飯


今晚又係得我和老公兩個人食,

所以中午煮多少少飯,

留番晚上炒嚟食,

今晚煮咗咸魚雞粒炒飯,

老公話食到最後先食到有咸魚味,

哈哈,

睇嚟我要落多D咸魚先得啦!





材料: 冷飯3~4碗、咸魚適量、雞扒1塊、雞蛋2隻、蔥粒

醃料: 豉油半湯匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 蒸魚豉油適量

做法: 雞扒去皮切粒,落醃料醃15分鐘;雞蛋發勻;咸魚剪細粒;

燒熱鑊落雞蛋快炒至9成熟後盛起;原鑊落雞粒炒至熟後落咸魚爆香,

加入冷飯和雞蛋炒至飯粒粒分明後,落調味和蔥炒勻便成。

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!